Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Aριστερόχειρα παιδιά..

Το να είναι κανείς αριστερόχειρας σημαίνει πως ο δεξιός
λοβός του εγκεφάλου του "υπερισχύει" έναντι του αριστερού.
Και αυτό γιατί το σώμα μας δέχεται εντολές από τον εγκέφαλο
"χιαστί", δηλαδή η δεξιά πλευρά του σώματος από το αριστερό

www.hiren.info


ημισφαίριο,ενώ η αριστερή πλευρά του σώματος από το δεξί
ημισφαίριο του εγκεφάλου.
Ε,ναι λοιπόν είμαι και εγώ αριστερόχειρας και είμαι περήφανη γι αυτό...
Ποτέ δεν αντιμετώπισα προβλήματα στο σχολείο ούτε στο
οικογενειακό μου περιβάλλον..
Μόνο τεχνικά προβλήματα είχα.με τα τετράδια που είχαν σπιράλ,
με τους στυλούς γιατί το χέρι μου μουτζούρωνε τα γράμματα μου κ.α.
Σήμερα όμως υπάρχουν πολλά χρήσιμα αντικείμενα για να διευκολύνει τους αριστερόχειρες...
Πως μπορούμε όμως να καταλάβουμε ότι το παιδί μας είναι αριστερόχειρας????
  • Καταρχήν είναι και κληρονομικό.Οπότε αν ένας από τους δύο γονείς είναι αριστερόχειρας,τότε οι πιθανότητες το παιδί να έχει προτίμηση στο αριστερό χεράκι του είναι πάρα πολλές..
  • Το παιδάκι μας όταν αρχίσει να καταλαβαίνει τον εαυτό του και ξεκινά,το ψαχούλεμα..Ας παρατηρήσουμε σε πιο χέρι έχει προτίμηση...Χωρίς να σημαίνει ότι θα παραμείνει σε αυτό....
  • Σίγουρα θα το καταλάβουμε όταν μεγαλώσει και αρχίζει να ζωγραφίζει,να γράφει,να τρώει μόνο του,γενικότερα όταν κρατάει αντικείμενα,όταν χαιρετά..
Αν το παιδί σας είναι τελικά αριστερόχειρας μην το πιέσετε σε καμία περίπτωση
να γράφει με το δεξί γιατί θα το πιέσετε για κάτι που δεν είναι κακό έτσι
γεννήθηκε δεν είναι αρρώστια ούτε αναπηρία. 
Παλιότερα αν ένα παιδάκι είχε προτίμηση στο αριστερό χέρι
το αντιμετώπιζαν με απαίσιο τρόπο.
Οι μητέρες χτυπούσαν και τρόμαζαν το παιδί τους,
όταν εκείνο έγραφε το με αριστερό γιατί το θεωρούσαν κακό,αρρώστια....
Αυτά τράβηξε και η μητέρα μου όταν ήταν παιδί....."κατάφερε" με
υπερβολική πίεση κλάματα και υστερίες από την μητέρα της
να γράφει με το δεξί.. για τα υπόλοιπα όμως χρησιμοποιεί ακόμα το αριστερό....

Πηγή e-manoula.blogspot.com
Εικόνα www.hiren.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...