Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Στρατηγική πειθαρχίας...


  • Προσφέρουμε στα παιδιά εναλλακτικές λύσεις
πχ -Aν διαβάσεις τώρα που είναι νωρίς μετά θα έχεις όλο
τον υπόλοιπο χρόνο για παιχνίδι.Αν όμως δεν διαβάσεις
τώρα,δεν θα μπορέσεις ούτε να παίξεις,ούτε να δεις τηλεόραση 
γιατί δεν θα προλάβεις.Διάλεξε τι θέλεις απ αυτά που σου είπα..


  • Εφαρμόζουμε ένα σταθερό πρόγραμμα,ρουτίνα
πχ Τις ήμερες που έχει σχολείο πρέπει να κοιμάται νωρίς,
για να ξεκουραστεί και να ξυπνήσει ανώδυνα για το σχολείο του.
Πριν το ύπνο έχει μισή ώρα μπροστά του για προετοιμασία,να
φάει,να βουρτσίσει τα δόντια του κτλ.



  • Επαινούμε τα παιδιά

  • Ανταμοίβουμε την επιθυμητή συμπεριφορά.
-Κοινωνική ανταμοιβή {χαμόγελο,έπαινος,αγκαλιά κτλπ.}
-Υλικές ανταμοιβές {παιχνίδια αυτοκόλλητα}.Προσοχή δεν
εξαγοράζουμε το παιδί μας μ ένα παιχνίδι,
ούτε του λέμε συνέχεια .. "Αν κάνεις αυτό....θα σου δώσω γλυκό"..
Το παιδί δεν πρέπει να μάθει στην δωροδοκία για να κάνει το σωστό!
Απλά η συνέπεια μιας καλής συμπεριφοράς έχει ως αποτέλεσμα
ένα δώρο,μια αγκαλιά,επειδή το αξίζει!
  • Προσέχουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε στα παιδιά
και δίνουμε έμφαση σ αυτό που πρέπει
να κάνουν και όχι σ αυτό που δεν πρέπει να κάνουν.
πχ -Ο συμμαθητής μου ο Παύλος έρχεται στο σχολείο αδιάβαστος..
-Ούτε εγώ θέλω να διαβάζω γιατί βαριέμαι..
-Δεν πρέπει να πηγαίνεις στο σχολείο αδιάβαστος γιατί θα
ντραπείς  απίστευτα πολύ όταν η δασκάλα σου σε ρωτήσει κάτι
και δεν το ξέρεις,και το τετράδιο σου δεν θα
έχει αυτοκολλητάκια πια,επίσης αν δεν μάθεις γράμματα δεν
θα μπορέσεις να γίνεις πιλότος όταν μεγαλώσεις όπως μου είχες πει!!
  • Κάνουμε χρήση των φυσικών και λογικών συνεπειών μιας πράξης.
πχ Δεν προσέχει τα παιχνίδια του και τα διαλύει...δεν του αγοράζουμε
καινούργια παιχνίδια,να μάθει να τα προσέχει,δεν έχουμε την πολυτέλεια
{και να την είχαμε δεν θα το κάναμε}να αγοράζουμε καινούργιο
παιχνίδι κάθε φορά που τα σπάει επιπόλαια.
  • Ακούμε προσεκτικά το παιδί μας, το κοιτάμε στα μάτια και προσπαθούμε
να καταλάβουμε πιο είναι το πρόβλημα του και τα συναισθήματα του.
Δίνουμε το καλό παράδειγμα πχ Δεν λέμε μπροστά στο παιδί
ψέμματα για οποιονδήποτε λόγο και μετά έχουμε την απαίτηση
να μην λέει ψέματα εκείνο,δεν θα το τηρήσει γιατί βλέπει από
τους γονείς του ακριβώς το αντίθετο..
-Εγώ γιατί να μην λέω ψέμματα εφόσον εσύ λες συνέχεια?

Πηγή e-manoula.blogspot.com
Eικόνα http://thestarlitecafe.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...