Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Τελείωσε το σχολείο και τώρα?? Βαριέμαι...


Ναι αγαπημένοι μου γονείς μπορεί να συμβεί και αυτό το ενδεχόμενο,στον θαυμαστό κόσμο των παιδιών.Το σχολειό κλείνει ,για να απολαύσουν τα παιδιά το όμορφο,ξέγνοιαστο καλοκαιράκι.
Φαντάζονται στο μυαλό τους,ότι όλη μέρα θα τρέχουν στην καυτή αμμουδιά της παραλίας,πλαστουρίζοντας σε μια πεντακάθαρη θάλασσα,ψαρεύοντας ψάρια,μαζεύοντας κοχύλια,χτίζοντας το πελώριο κάστρο στην άμμο και διαλύοντας το με τα πόδια τους αργότερα,χωρίς να νοιάζονται πόση ώρα ξέκοψαν για το φτιάξουν....
Αχχχ φίλοι μου αυτά τα σκέφτομαι κ εγώ, όμως εγώ δεν είμαι πλέον παιδί,ούτε έχω πια ελεύθερο χρόνο και ναι το ομολογώ και ζηλεύω και θέλω να γίνω ξανά παιδί.
Τα παιδάκια περιμένουν πως και πως τις διακοπές,περιμένουν και περιμένουν πότε ο μπαμπάς και η μάμα θα πάρουν την άδεια τους.
Αρχίζουν να βαριούνται και να μελαγχολούν μέσα στο σπίτι..
Υπάρχουν άραγε τρόποι για να γεμίσουμε ευχάριστα το άδειο πρόγραμμα των παιδιών μας???
Χμμ κάθισα,σκέφτηκα και βρήκα μερικές λύσεις πάμε να δούμε.


Ολα τα παιδάκια αν διάβαζαν αυτό που έχω να προτείνω θα με μισούσαν,ομως οι γονείς θα με υπερασπιστούν.Πρέπει λοιπόν να κάνουμε επανάληψη τα μαθήματα μας αλλά και να προετοιμαστούμε για την επόμενη τάξη.Ένα βιβλίο που θα βοηθήσει τα παιδάκια να ακονίσουν το μυαλό τους να αναπτύξουν τη λογική σκέψη, την παρατηρητικότητα, την ικανότητα συγκέντρωσης και όχι μόνο, λύνοντας σπαζοκεφαλιές, γρίφους και κάθε λογής πνευματικά παιχνίδια, αλλά και να επαναλάβουν τις γνώσεις που απέκτησαν.Ενδεικτικά θα αναφέρω αυτό το βιβλίο 


Οταν ήμουν μικρό κοριτσάκι οι γονέις μου με πήγαιναν κατασκήνωση. Είχα την τυχη να πάω στην καλύτερη κατασκήνωση στο Λουτράκι όπου διέθετε πισίνα-καθημερινές δραστηριότητες-αθλητισμό.H κατασκήνωση προσφέρει στα παιδία πολλα
  • να ζήσουν αξέχαστες καλοκαιρινές διακοπές και να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς φιλίας.
  • να  αναπτύξουν την αυτοπεποίθηση ,την ατομική πρωτοβουλία και και το ήθος τους.
  • να κάνουν τον αθλητισμό τρόπο ζωής!



Δεν θα σας κουράσω άλλο.H συνέχεια του άρθρου σε μερικές μέρες.
 Ως τότε καλημέρα να είστε όλοι καλά!! e-manoula.blogspot.gr













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...