Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Αγαπημένα κινούμενα σχέδια για τα παιδιά!!!!


Φυσικά τα παιδιά θέλουν να καθίσουν στο σπιτάκι τους
να ξεκουραστούν και να παρακολουθήσουν κινούμενα σχέδια.
Οπότε ένα καλό DVD με έξυπνα αστεία ....θα βοηθήσει να
περάσει ακόμα πιο ευχάριστα η ώρα των παιδιών....
Αστεία κινούμενα σχέδια που έχω παρακολουθήσει κ εγώ...
{ναι φυσικά,παρακολουθώ κινούμενα σχέδια και δεν ντρέπομαι να σας το πω}....
και μάλιστα έχω πέσει κάτω από τα γέλια,είναι τα παρακάτω videakia που εχω βρει.Ελπίζω να σας αρέσουν....

e-manoula.blogspot.com


                                                                            ice age





                                                                  Μαδαγασκάρη


                                                                   Kung Fu Panda


                                                
                                                           
                                                        Η ιστορία μιας μέλισσας.
   

Για μικρότερες ηλικίες το καλύτερο
που έχω δει είναι η Fantasia
που συνδυάζει την κλασική μουσική
{που χαλαρώνει τα μικρά παιδάκια}
και τον αγαπημένο
Micky mouse με τις περιπέτειες του...







   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...