Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Eίναι σωστό να είστε διαχυτικοί με τον/τη σύντροφο σας μπροστά στο παιδί?

Πήρα πολλές απαντήσεις όπως ...

Το παιδί μου πρέπει να βλέπει τους γονείς του αγαπημένους 
έτσι λοιπόν αγκαλιαζόμαστε και φιλιόμαστε μπροστά του.
Μαθαίνει σιγά σιγά ότι η σχέση που έχουν οι μεγάλοι είναι διαφορετική,ερωτική και οχι φιλική.

Το παιδί μου σιχαίνεται να μας βλέπει να φιλιόμαστε με τον πατέρα του.
Μας λέει να σταματήσουμε κλείνει τα μάτια του,βγάζει την γλώσσα του και λέει μπλιαξ αηδία.
Έτσι λοιπόν το κόψαμε μπροστά του.

Τα παιδιά μας δεν έχουν πρόβλημα πλέον.Στην αρχή όμως η μικρή μου κόρη 
 ήθελε να τους φιλάει όλους στο στόμα.Το εξηγήσαμε φυσικά και ευτυχώς το σταμάτησε ουφ!

Ποτέ!Δεν μου αρέσει ούτε καν σαν εικόνα,γιατί να πονηρεύω το αθώο μυαλουδάκι του παιδιού μου?Όταν μεγαλώσει θα τα μάθει όλα στην ώρα του.

Θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω και τις δικές σας απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα.Γράψε κάτω στα σχόλια την γνώμη σας ή τι εφαρμόζετε στα παιδιά σας.Επίσης αν θέλετε ψηφίστε,ακριβώς δίπλα στην αρχική σελίδα για το θέμα μας! 

Πολλα φιλία
 e-manoula.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...