Κλίκαρε υπάρχουν σημαντικά εδώ!

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Χειροποίητες σχεδόν δωρεάν αποκριάτικες στολές για παιδιά.


 Πως μπορούμε να ντύσουμε τα μικρά μας πλασματάκια,με ελάχιστα χρήματα?
Ουσιαστικά θα χρειαστούμε μερικά μπαλόνια και κάποια αξεσουάρ..

Νοστιμο σταφυλάκι,κανείς?


Αν του αρέσει να κάνει μπάνιο με μπόλικο αφρό.Γιατί να μην ντυθεί ενα ωραίο αφρισμένο ντουζάκι?


Αν της αρέσει η ζωγραφική μπορεί να ντυθεί Φρίντα!!

Κλικαρε για τη συνέχεια του άρθρου..

Αν του αρέσει να μιλάει ασταμάτητα και είναι περίεργο να μαθαίνει τα πάντα.Μπορεί να ντυθεί δημοσιογράφος!!


Αν αγαπά τη θάλασσα μπορεί να ντυθεί μια θαλάσσια ανεμόνη ή μια τσούχτρα .Προσοχή μόνο γιατί τσιμπάνε !!


e-manoula.blogspot.com
Εικονες pinterest





8 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για τις ιδεες σου Εισαι καταπληκτικη!!!Χωρις πολλα εξοδα ολοι θα ειναι ευτυχισμενοι!!!Να εισαι παντα καλα και καλο μηνα Μαρτη να εχεις 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστω blogοφίλε!! Πιστεύω οτι έχουν πολυ περισσότερο πλάκα οι χειροποίητες στολές!!
    Να σαι καλα κ εσύ,πάντα έχεις ενα καλο λογακι να πεις με βοηθάς να συνεχίσω.. Καλό Μάρτη να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολύ για την ενημερωση μανούλα..απο οτι εχω καταλαβει θα πρεπει να εχεις μωρακι..να το χαρείς..
    Ειναι πολύ δημιουργικό να φτιαχνεις μονη σου οτι θα μπορουσες να βρεις ετοιμα ..για το μικρο σου..αν ειναι δε και μεγαλητερο ..οτι ομορφοτερο να το βαζεις και αυτο στην διαδηκασια να συμετεχει..ετσι θα μαθει να δημιουργει μεγαλωνοντας..
    Την ιδια ανησυχια για το μελον αυτου του κοσμου εχω και εγω ..και μακαρι να βγω λάθος για την εξαρτηση όλων μας απο την τεχνολογια.. το θεμα ειναι να την χρησιμοποιουμε σωστα και οσο μας χρειαζεται.. αυτο ειναι και το σωστο.
    Καλώς σε βρηκα μανουλα...να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ Ευχαριστώ πολυ για την επίσκεψη σου!
      Είμαι παιδαγωγός,όπως καταλαβαίνεις προσπαθώ με τον τρόπο μου να βοηθήσω όσο γίνεται τους γονείς!
      Να σαι καλά κ εσυ .καλο μεσημέρι.

      Διαγραφή
  4. Όταν είδα την πρώτη είπα: να μία υπέροχη και εύκολη ..μα η τρίτη φίλη μουυυυυυυ...ΟΛΑ τα λεφτά!όταν είχα τα κορίτσια μου μικρά τους αγόραζα πάντα στολές, μετά τα εγγόνια μου..τώρα όλα μεγάλωσαν..δεν έχω ποιον να ντύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα ΑΧΤΙΔΑ,ευχαριστώ για την επίσκεψη!!
      Πραγματικά και εγώ γέλασα πολύ με την τρίτη στολή.Δεν πειράζει που μεγάλωσαν,αν θέλουν μπορούν να ξαναντυθούν και εσύ αν θέλεις.Μπορεί όλοι να μεγαλώνουμε στα χρόνια..όμως μέσα στην ψυχή μας,κρύβουμε ένα παιδί!!

      Διαγραφή
  5. Καλά, η "Φρίντα" όλα τα λεφτά!!!🎈

    Υ.Γ Η ημερομηνία μια χαρά..😉
    Καλημερούδια και καλές απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι μια γλυκα η Φριντα χαχαχαχσ!!
      Το διόρθωσα ευτυχως...
      Καλές απόκριες να σαι καλα😃😃😃

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...